Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

My ten den snad máme daleko. Bojím se ho - a z toho strachu už dnes nad článkem brečím.

 

Držte se!

Karma

4 1
možnosti
Foto

Také jsem odnesl svého vlčáka před několika lety na uspání .... je to taková smrt v rodině. Zvíře nezvíře. Zkrátka je to pro vás důležitý vztah. Důležitý vztah který skončil.

Díky za to, že byl.

5 1
možnosti
HK

Psů je strašně moc (ve městech), jsou zde na úkor jiných bezpsovitých lidí a fungují jako emoční dudlík pro lidi, co by měli být dospělí.

Chápu psy u rodinných baráků, hlavně na vsi, nebo u starších osamělých lidí i ve městech, ale ten psí kult co to máme a jehož výronem je asi i tento článek, považuji za nezdravý.

8 24
možnosti
Foto

Hrozně se mi líbí takové to mikropokrytectví čechů. Jakoby láska ke zvířeti byla něco méně. Laska jakákoli je neměřitelná . Někdo bude milovat svého psa, někdo děti v Africe, někdo pouze svou rodinu a tak dále, Každý tento cit člověka zušlěchťuje.Já opravdu bez jakýkoliv výčitek přiznám, že pokud bych byla postavena před volbu můj pes a nebo cizí člověk , tak si prostě vyberu svého psa, je to můj člen rodiny, toho cizího člověka neznám a ani poznat nechci . Naprosto chápu pisatelku . V dnešní době čím dál více jsou pejsci už skoro na urovni dětí, Obzvlášt clovek kolem 50, který má před sebou řadu let života, vnoučat málo a nebo daleko a sám je ještě mladý si toho pejska nevědomky polidští a jako dítě ho bere a pak je ta ztráta hrozná . Bohužel anonymita internetu a neověřitelnost jména umožnuje existencím jako je Tachovský zamořovat  virtuální místo a škodit .P pisatelko nic si z něj nedělejte , představte si ho jak nemá nikoho a celý den sedi u PC a pak vybije ty své frustrace na klavesnici . Vy jste bohatá, ikdyž zarmoucená . On je chudý duchem, ikdyž chvilku vesel.

16 3
možnosti
ZP

Paní Dubská, já Vás zcela chápu a chápu i Vaši potřebu o tom napsat! Proč ne? A na chudé duchem jako je pan Tachovský rozhodně ohled neberte, natož, abyste ten článek mazala, věřte, že je nás víc, kteří to chápou - ani já obvykle do diskuzí ubožáků nevstupuji, ale tentokrát jsem musela. Pomohla jste pejskovi 2x, když jste si ho vzala a teď, když jste mu zkrátila utrpení - jenže jakýkoliv projev citu a soucitu se dnes nenosí, dnes se nosí drsňáctví, arogance a naprostá nevychovanost - protože kdybych si o tom myslela cokoliv, nikdy nebudu znevažovat city druhého. Ale více těch, co tady píší, patrně minula jakákoliv výchova. A schovávat se za dítě, to už je víc než ubohost Rv

15 1
možnosti
JS

včera jsem byl na chalupě. při příjezdu jsem viděl od souseda odjíždět vetrinářovo auto.

dal jsem si jedna a jedna dohromady. soused je sám a má třináctileletou fenku elderteriéra. vlastně měl. za chvíli se přišoural s lahví rumu a oči měl plný slz. dali jsme si po kalíšku a pobrečeli si oba. nestydím se za to. píšu tyhle řádky a vedle mě si pod fousy poštěkává ze psího sna moje roční kníračka. a já doufám, že se budu šourat k sousedovi s lahví rumu a slzama v očích za hodně dlouhou dobu...

16 1
možnosti
Foto

Paní Katerino. Pan Tachovský chce ze sebe asi udelat tvrdaka, ale všichni vime o cem to vlastne je. Pozbyl jsem ve svém zivote  zatím pet psu a vždycky jsem rval jako by mi odesli rodice. Je to zkratka o vztahu a kusu života. Karma.

6 3
možnosti
JK

Promiňte, pan Dvořáčku, uklikla jsem se místo plusu. Asi to bude těma slzama, co mi pořád ještě rozmazávají šminky po tváři. Umět milovat (kohokoli) je ohromný dar, za který se musí dříve či později zaplatit. Doufám, že naše "westička" mi účet předloží až za hodně dlouho.

1 0
možnosti
PH

Nechápu ,proč sem píšou příspěvek lidé ,kteří nemají rádi zvířata .Ten článek je náhodou moc hezky napsaný a kdybych uměla psát ,tak bych taky něco takového ráda napsala,také mi kdysi umřel pejsek .A věřte nebo ne ,pes umí naprosto nesobecky milovat a ta bolest není menší ..A pane Tachovský ,kdo jste ,že se povyšujete nad zvířata ? Jsme snad mi lidé nejaký naddruh ? Někdy si myslím,že zvířata nás inteligencí převyšují ,protože nemají tolik negativních vlastností ,jako my tzv "pánové tvorstva":-/

10 3
možnosti
MM

Kdo to napsal o malých smrtích, které nás zasáhnou často víc než ty "velké"?

3 0
možnosti
GK

Soucítím s Vámi a pevně doufám, že až to přebolí, najdete sílu a nějakému jinému opuštěnému psovi poskytnete láskyplný domov.

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS