Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J18a17r11a 52R21a12n27k

13. 5. 2013 22:29

Zebricek lidskych a moralnich hodnot klesl uz v 50. letech.....jak jinak to mohlo dopadnout?

0 0
možnosti
Foto

Paní Kateřino, hezky jste to vystihla, dávám karmu.

Našemu panu prezidentu opravdu hrozí to, že po každém jeho veřejném vystoupení se bude nejvíce diskutovat o tom, zda byl tentokrát střízlivý nebo zase ožralý.

3 0
možnosti
Foto

Citujete z Respektu, což je časopis Karla Schwarzenberga. To přece o vztahu k Zemanovi nemůže nic objektivního vypovídat.

Mimochodem, jak v Senátu, tak ve Sněmovně hovořil prezident Zeman dlouhé minuty spatra. Ani Obama, ani Havel a ani Klaus to nedokázali. Dokáže to jen velmi málokdo. To si vážně myslíte, že je stále "pod parou".

A navíc kombinace virózy a alkoholu vypadá přesně takto. Na mě skočila chřipka, nevypil jsem ani kapku, a stěží jsem se držel na nohou. Ovšem, pokud si myslíte, že prezident Zeman se k funkci prolhal a korupčník K.S. je čistý jako ta sudetská lilie, tak je to Váš problém.

2 5
možnosti
KD

Pane Hermánku, prezidentský stereotyp mnou popsaný naleznete v současné době ve všech českých médiích. Já si nemyslím, že je pan Zeman stále pod parou, ale mluvím o tom, že si to bohužel myslí většina národa. Což je právě ta chyba a nyní jen zbývá položit otázku: čí ta chyba je? A co se týče mého podotknutí, že se na Hrad prolhal - stačí se podívat na http://www.demagog.cz, zejména kauzy Posselt a Lukoil. Nicméně mne nejvíce vyděsilo opětné populistické zneužití sudetské otázky, abych byla přesnější. Jak je vidět, i na vás zabrala, a opět jsme u těch stereotypů, že? Přesto, že jsem byla voličem KS, alespoň jsem se snažila těch svých vlastních stereotypů zbavit:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 63
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1507x
Dívám se kolem a přemýšlím. A když je toho přemýšlení moc, sednu k počítači.
www.katerinadubska.cz

Seznam rubrik