Diskuse

Prasa? Néni!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

STOP Komunistům !!!

5. 10. 2012 19:50
JEDNODUCHÉ ŘEŠENÍ, NAKUPTE V POLSKU ZA 50%

i pro jedno prase se tam vyplatí jet z Hodonína, natož, když se domluví parta a veze se ji několik, holt český zemědělec raději pěstuje dotovanou řepku nebo biomasu

0 0
možnosti

jedovinka

5. 10. 2012 18:10
odstávče

Jsem ze sousedství, momentálně mám poslední volné odstávče. Landras x pierain. Jestli chcete, udělejte mi pod kterýmkoli příspěvkem na oldwomen.wordpress.com smajlíka - získám tak Vaši adresu a domluvíme se.

Sviňu příští týden znovu připouštím, selata by byla k odběru asi v březnu. Opět budu připouštět pietrainem.

"Hotové" prase na prodej nemám.

0 0
možnosti

henrik.veliky

5. 10. 2012 13:15
Dojemná pohádka o moravském chudákovi

Místní pohádka o českém a moravském chudákovi,který by něco dělal,pokud by to bylo dotované je trapná.Pokud se najde jiná slejvka,nikdo prasata chovat nebude,smrdí a je to pracné.Samozdřejmě,že u některých výrobců kalkulace nevychází,ale to zapřičiňuje  konkurence,která nechává přežít jenom ty chytřejší a pracovitější.

1 0
možnosti

kOBLICH

5. 10. 2012 13:32
Re: Dojemná pohádka o moravském chudákovi

Jo, jo, jen jsem si přečetl větu: "Okolní státy chov vepřového dotují, u nás se ruší", hned mi bylo jasné, odkud vítr fouká... :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS